22/4-13

Åååå jag är nog den mest nervösa personen just nu. Jag ska vara hos tandläkaren 10.20. Jag kommer att dö, tänk om jag får räls:o Ååå jaja jag hoppas att det ska gå bra.

Nu lite mer vad jag gjorde i helgen.

-Fredag: For till stan på Skellefte Aik saken sen for jag på nh. Efter nh for jag Hilda,Clara och Filippa till Filippa och sov över där och fira Filippas födelsedag. Vi hade jätte kul! Jag och Hilda kunde aldrig somna så vi låg och skrattade åt ingenting och var helt borta. När vi vaknade åt vi frukost sen gjorde vi ansiktsmask på varandra, ahahah ååå det blev helt kaos och alla bara skrattade. Och runt ett-två tiden for jag och Hilda hem.

-Lördag: När jag var hemma så åt jag lite sen fick jag sms av Julia, hon frågade om jag ville komma till stan. Men jag orkade verkligen inte.. Sen några minuter senare fick jag ett sms från Crille som skrev att jag skulle komma till stan och vara med han,Sixten och Pelle. Så jag for in till stan och träffade både Julia och grabbarna. Jag träffade bara Julia en liten snabbis. Sen for jag och grabbarna till max och tog oss en sundae. Sen ville vi inte sitta och tjocka oss på max så vi gick till kanal och spelade lite fotboll och satt i gungan och pratade.

-Söndag: Jag och mamma gick upp klockan sju och bakade. Jag bakade kladdkaka och mamma bakade bullar. Och ja.. vi steg upp sju för vi skulle ha kyrkfikat, min klass skulle sälja till våran klass resa och vi fick faktiskt in ca 2000 kr. Så det var ju inte så tokigt. Och runt två tiden for jag på träningen som gick skiiiit dåligt. Jag va den tröttaste personen som någonsin har existerat. Och gissa vilka som kommer och kollar på min träning då jag är så himla sur och trött? Crille,Sixten och Pelle. Ååå jag vart så himla sur. Men jag va bara på dåligt humör just under träningen så dom fick ju en kram och så efter träningen.

Nu lite bilder från helgen.



Hoppas ni får en bra vecka!

Kommentarer
Marica Zetterquist säger:

Hur gick det hos tandläkaren ??

2013-04-22 | 18:44:54
Bloggadress: http://zetterquizt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback