Hit och dit.

Hej! Idag har det som varit en mitt i mellan dag. Det har varit bra och dåligt på samma gång.Det va god lunch och matten gick bra,jag hade as kul på klippan ikväll! Det dåliga va att vi vart helt utskrikade som man kan bli av Christina (våran svenska lärare) hon kan alrdig nånsin ta det chill, och på samma dag så fick vi veta att världens bästa rektor ska sluta på våran skola. Asså jag kände bara ta mitt liv.... Han kan man snacka med allt om och om man hade vätske brist så gav han oss pengar så att man kunde gå till kiosken och köpa en dricka, och han är snäll på alla sätt och vis varför skulle det vara han som slutade för? Och inte Christina? Men jag antar att inte det är nånting att fixa! Och sen har vi Engelskaglosor till på onsdag, matteläxa tills på onsdag, spanska läxa tills på torsdag och prov på forntiden. Torsdagen efter det så har vi prov i svenska!! Hur hade dom tänkt? Men jag hoppas att det blir en bra dag imorn och att jag gör den till en bra dag! Hoppas att ni som läser har haft en bättre dag en mig!
/vera
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Storasyster säger:

<3 K R A M <3

2012-09-17 | 23:02:37
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback