Hej.

Jag har inte skrivit på ett tag för jag har haft så mycket med skolan träningar osv.. Men jag ska försöka att skriva varje dag om jag kan det! Idag och igår va ju inte mina bästa dagar.... Igår tappade jag min telefon i stengolvet på skolan så att den sprack. Det går inte beskriva hur sur jag va. Men sen på kvällen for jag på klippan och då blev jag på bättre humör!:D Och idag... Asså jag börjar ju undra hur jag lyckas med allt.. Först så va jag på väg till sjukhuset eller akuten imorse, jag fick tvärt syrebrist och fick svårare och svårare att andas. Och varje gång jag sa ett ord eller tog ett andetag fick jag kram i magen och under vänstra lungan. Men efter ett tag gick det över! Men sen slutet på dagen så hade vi elevens val, jag har friidrott med några andra i klassen. Och jag sprang och la mig på den stora madrassen, men då kom Emilia, Lukas och Daniela och började kittla mig. Och när någon kittlar mig så sparkas jag, jag kan inte hjälpa det. Så jag lyckades sparka upp mitt knä i ögat och på sidan om, så nu är jag blå och svullen på högra ögat också! Jag har inte haft en toppen dag! Hoppas att ni har haft en bättre dag en mig!
/Vera
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Storasyster säger:

AKUTEN !!!
Men Veronica =/

Måste va rädd om dig!
=(

2012-09-20 | 21:09:32
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com
Lisa säger:

SNYGG BLOGG!!<3<3

2012-09-23 | 11:52:41
Bloggadress: http://lisaohlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback