Tjoooo<3

Heeeeeej<3
Idag har jag varit på stan en liten stund typ en kvart med Åkiis och Philip han är min vän<3 Hejj Philip du är min vändå vet du<3
Han säger alltid: Hejdå min vän<3 Eller mina vänner<3
Ni kanske undrade vad jag köpte på staaaan<3
Jag köpte födelsedag presenter till Elsaaaaa<3
Och när vi var inne på ck va polisen där och höll i en kille och tog med han ner till rulltrappan och blödde på 3 av sina fingrar:S De va jätte läskigt:S Jag är rädd för polisen men jag vill inte säga vf....
Men men nu ska jag prata om skolääään<3
Idag hade vi nationella i matte och jag hoppas att det gick bra men det är typ alltid såhär för mig....
Jag fasnade på ett tal det stod
: Skriv detta tal i siffror en halv milijon...
Jag satt och tänkte...
och jag kom inte på det...
och när jag väl kom ut ur klassrummet
!!!! jag är ju dum!!!!!!!!
Det är ju 500 000!!!!
Jag kommer att få dårliga omdömmen och dårliga betyg i 7:aaan cutt cutt cutt... </3
Skojja men är skit sur men nu orkar jag inte skriva meeeeer.<3
Puss o Kraaaaaam<3

Kommentarer
Marica Zetterquist säger:

Hur gick utvecklingssamtalet ?

Vad sa dom ??

Nyfiken =D

2012-03-23 | 09:44:51
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback