Sticks and stones may break my bones....

Talken loud not saying musch...
.
Hej hej nu sitter jag och pratar med Emma och Philliiiiiip<3
Och för 2 timmar sen pratade jag med min älskade pappa och min kära systeeer.
Och just nu ska jag sova jag är jätte trött....
För de har varit en jobbig dag i skolan och på min träning så jag orkar ingen ting jag skratar när någon säger jööööö
så jag jag vill lägga mig gaska fort.
Men jag vill berätta om vad vi såg på spanskan idaaaag<3
De handlade om en flicka som fick canser och sen så fick men se hon halv neck och se när dom operarade ryggen när man såg hela alltet och sen så borrade dom i henner ryggrad:S
Bra film va!:D
aa men ni kanske märker att detta inlägg sög att läsa för att jag sug just nu för nyss när jag skulle hällaut lite vatten från creme frech burken så åkte allt uuuuut. Jag orkar inte....
Men de va typ allt jag hade och sägaaa.
Och jag älskar min falmilj och mina vänner glöm inte det alla dom läser ''DETTA''
Puss o kraaaaam:*

Kommentarer
SofiaN säger:

Jag älskar dig vera!:*

2012-03-21 | 20:47:10
Bloggadress: http://supersofian.blogg.se/
Marica Zetterquist säger:

Älskar dig också !!!!

Ska maila till hans idag och skriva in vilka dagar jag skulle kunna komma och hälsa på er och sen skulle han hjälpa mig att ordna så jag får vara hos er ett par dagar =)



2012-03-23 | 09:45:56
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com
Maria Mamma Lindsköld säger:

Älskar dej mer än alla sandkorn i öknen.

2012-03-31 | 22:47:47
Bloggadress: http://verali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback