Nu taggar man melodifestivaleeeeeeeeeeeeen!!!!!:D


Hejsan hoppsan! Du gör jag och mamma mys tilll mello!!!:D

Vet att ja inte ha skrivit på ett tag men men.... Igår va jag på boda booooorg!!:D
Men Affons Davvlavv Matilda Och Alva♥

Vi körde 6 timmar non stop de eeegde vi klarade alla utom highway.... Så nästa gång sa vi att
vi ska först satsa på den sen alla andra banor♥

Och just nu så chattar jag med finaste Emiliaaaaaa vi snackar om saker mellan himmel och jord♥

Och nu till baka till mello ni kanske märker att jag hoppar lite hehe... Inte första gången...
Men nu så ska jag gå till tvn och hejja på David Danny Loreen och Molly! Kör hårt ikväll!:D

Ha en trevlig kväll!:)♥ Kramar från mig♥


Emilia älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback