Hejhej♥

Heej! Jag tänkte svara på frågorna ppå frågestunden!

Vem är du tsm med?<3: Alfons heter han:)♥


Vad är det värsta du vet?: KOmpisar som sviker en folk som snackar skit bakom ryggen och dom som inte vågar att erkänna.

1. Bästa vänner?: Alltid gumman♥
2. Va med mej snart?Ja idag:)
3. Bästa minne med mej?:

I sommras när va ute och cykla här och var och när du jag Emil Eric Isac och Emilia tog kort på fotbolls plan och när du och jag smikade oss i hela ansiktet och skrämmde Emilia:D


1. Vad heter ***** blogg?:Alfons blogg♥


2. Favorit film?:Har ingen just nu men gillar alla möjliga filmer:)


3. Lägg ut nån bild på dig som du aldrig förr har lagt ut?: Det kan jag väl göra:D

1. när kommer du till Umeå nästa gång?:

När du vill att jag ska komma:D


2. Vart skulle du vilja åka med mig?:

Gröna lund grekland eller italien:)♥

3. Hur ser en perfekt dag tillsammans ut? Vad skulle vi hitta på? att vi cyklar överallt och kollar på alla möjliga saker eller fara på boda borg:)♥


4. Hur visste du att du var kär i ****** ?

Jaa du efter vi hade sovit hos david så märkte jag de enormt mycke:)♥


5. Vilken är din favorit B&J?:

Cookie dogh och strawberry cheescake:)♥

6. Vilken är din favvo färg?

Hmm grön blå och lila:)

7. Vart shoppar du helst?

Gina,Hm,Cubus,Monki och bikbok:)


1. varför vill du inte säga vem du är tsm med?:

Jag har ju sagt det nu:D


2. vad önskar du dig när du fyller år?:

En underbar dag med dig och kompani ( Jag tror du vet vilka jag menar;) )


3. KAN DU KOMMA OCH VA MED ME SNART!?!?!?!?!?!??!?!?!?!:

JAG SKA JU VAR MED DIG IDAG!:D♥


4.ska vi gå på stan någon dag snart?:

Ofc säg bara till;)

5. choklad eller annat godis?

Marabou:D Annars gillar jag salta och sura godisar:)


6. kan inte vi va med varandra typ as mycke i sommar? typ tälta, bada, sola, virra runt här, va med typ 1000 pers osv?;)

JAAAAA! Det är ju de som är meningen med sommaren chilla och harre gött:)♥

Salt elr sötvatten?:

Sötvatten:)

Glass elr godis?:

Bror på men tror nog glass:)♥

Favvo mat?:

Jag älskar kycklingspätt men annars är det gott med sushi också:)

Favvo musik/grupp/sångare?

Jag har ingen favvo grupp eller så men jag älskar pop musik!:D

 

Så! Nu har jag svarat på allt ärre något mer ni undrar överså fråga på!:)
Kramar verraaaaa♥

Kommentarer
Marica Zetterquist säger:

Du får komma precis när du vill :)

Jag och Patrick älskar ju att ha dig på besök :)



Sen gröna lund, om du är hos pappa i sommar och jag och Patrick oxå är i sthlm då så kanske vi kan fara dit då?? :)

2012-03-05 | 15:48:03
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback