Ville bara säga godnatt..♥:)

Godnatt allihopa! :D

Kom nyss hem eller nyss och nyss typ för... 45 minuter sen kanske?

Ja i alla fall så duschade jag nyss! :D

Och har varit inne på facebook :) ♥

Min första skol dag har väl varit hyfsad bra :)

Det var kul att träffa alla och jag och Lova gjorde en deal ;) ♥

Inann sommar lovet ska vi ha magrutor :D

Men det är inte skit snyggt på tjejer men asså vad?

Jag vill kunna gå och visa mig i bikini utan att skämmas över min mage :$

Så jag övertalde mamma eller om det ska låta bättre " Bad snällt "

Jag: Asså mamma kom!!

Mamma: Ja jag kommer.

Mamma vad skulle jag kolla på?

Jag: Kolla på tvn! :D

Mamma:Ja ett rullband?

Jag:Kan vi inte skaffa ett jag får ju ingen motion på vintern jag blir ju ba fet av att inte kunna vara ute och springa på sommrarna!!


Mamma: Okej då.

Mamma: På ETT vilkor?

Jag : Vad?

Mamma: Använder du det då?

Jag: JAAAAAAAAAAAA!

Mamma: Okej vi köper så fort vi har pengar så köper vi! :D
Och vera?

Jag: aa vad?

Mamma: JAg måste nog också röra på mig lite...



Så himla snäll jag ÄLSKAR dig mamma! :* ♥

Lova jag hinner i kapp dig jag lovar!


Men nu kommer en låt och Världens finaste bild på mig "Eller så inte!"

Puss och kram sovgott! :D ♥








Kommentarer
Lova säger:

HAHA puss.

NEVER DU KOMMER IKAPP MIG!

2012-01-11 | 18:11:30
Vera ♥ :) säger:

eh jo jag ska ju ut och springa imorron innan jag ska till bussen ska upp 5 nevver att du klår det? ;) ♥

2012-01-11 | 21:30:02
Bloggadress: http://verali.blogg.se/
rebecca säger:

bara hon kommer ihåg att jag ska få täckisar också!! gissavem som kommer komma hem oftare om ni köper rullband? Men tycker fortfarande ni ska köpa crosstrainer, då tränar man armar och mage sen är det skonsammare:)

2012-01-17 | 08:35:38
Bloggadress: http://rebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback