Underbar kväll igår och en underbar dag idag! :)

Hej!

Igår kväll var jag med Matilda,Alva Och Ceilia!

Det var skit kul!
Först busplinga vi och sen gick vi in körde buzz och åkte i backen och då hände det grejer!:D♥

Här kommer en bild på dom!

Matilda
Alva
Och Ceilia! :)

Och När jag kom hem for vi till Nystöms och åt middag där det vat kött och potatisgratäng!

Det var jätte gott sen till efterrätt vart det kladdkaka.

Och Matildas lilla syster Lovisa har en vandrande pinne som jag höll i jag har bild på det!

Det var min dag igår jag berättar mer sen hare bra puss o kram!:*♥

Kommentarer
Siss säger:

Låter som om du hade en toppendag :)

Har varit och kollat på tuger idag så jag har en Ide till en dräkt nu :)

2012-01-07 | 14:42:22
Bloggadress: http://zetterquizt.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback