Tonight tonight...♥

Tjo! :D

Idag var det ju fredag den 13.

Det va endå en bra dag för mig men några andra i klassen hade lite otur ;)

Men ikväll ärre disco :D

Är så sjuk taggad! :D ♥

Jag ska vara där med Matilda,Emilia,Emil,Eric och Isac! :D ♥

Jag brukar alltid ha kul med dom så jag hoppas att det blir kul nu också :D ♥

Men typ halva våran klass ska typ också dit så jag träffar ju dom och mitt fotbolls lag :D ♥


Hoppas att ni får en bra dag och kväll! :D ♥



Denna låt får mig att känna som min vecka i början på låten ;) ♥





Oj höll på att glömma jag vet inte hur jag ska se ut eller ha för kläder någon som har något tips? :)

Komentera i sånna fall :D

Harre gött :* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback