Övik

Hej nu har jag kommit hem från öviks lägret!

Jag lärde känna massor av kompisar och det var jätte kul.

Men personalen som var på öviks lägret eller tränarna jag bryr mig inte om ni läser detta för nu säger jag bara som jag tyckte annars....

DE SÖÖÖÖÖG.

Jag hamnade i en grupp som det var typ 03 och dom kunde inte ens enkel hopp och jag gör dubbel och vi gjorde typ bara bågar på linje.

Jag säger så här jag åker inte till baka för jag vart så miss nöjd och jag vet flera andra som också var det......

En blogg ska man ju skriva om dagen och allt annat som en dagbok fast på datorn.

Så.....


Aa men annars så har jag träning idag HEMMA och det är bra...

Jag saknar endå när min tränare kan ropa: VERONICA HOPPA HÖGRE!

Eller något sånt......

Jag längtar till att göra dubbel hopp...











Men nu något roligt.! :D ♥

Imorron ska jag vara med Ceilia! ;D

Jag hoppas att det kommer att bli kul eftersom att det är första gången jag ska vara med henne! :D


Men nu måste jag byta om och fara på träning!

Ha en bra dag! Kramar verali :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback