Marabou in my ♥

Tjosan hejsan!

Just nu sitter jag och äter marabou mjölk choklad :D

Så himla gott den har räddat mitt liv många gånger.

Min dag har varit bra och dårligt... :/

I början så söög den.

Jag försov mig...

Sen kom bussen en halvtimma för sent.

Slutet på dan ( skolan )

Såg vi på en film som hette Elina som va as bra! :D

Nu imorron har jag inne bandy och konståknings träning! :D

Men nu ska jag äta kvälls fika och imorron om jag hinner ska jag vara ute och springa! :d





Puss o Kram :* ♥

Kommentarer
Mor säger:

Tur du hann i dag =D

2012-01-12 | 08:47:20
Marica säger:

Gott att få en hel sån dära stor chokladkaka för sig själv :)

2012-01-15 | 08:49:22
Bloggadress: http://zetterquizt.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback