Hello♥

Heeeeej

Kom just hem från min träning de va en aaas rolig träning:D

För vi typ dansade och hade på Sean den första banan låten på högst volymen och dampade loss på isen..
Eller vi och vi....
Det va nog mest jag men andra dansade ju också men jag va helt över speedad:$

Och sen tänkte jag fråga: Tycker ni att jag ska svara på frågorna från frågestunden nu eller ska jag vänta på mer kommentarer?


Det va allt jag hade att säga godnatt♥

Och nu kommer en gaaaaaaammal bild på mig:D Tjoo♥



Kommentarer
Mamma säger:

Blir nostalgisk när jag ser den bilden = D

2012-02-28 | 22:49:42
Marica Zetterquist säger:

samma här :)

Har hela den julen inspelad också typ :P



du får väldigt gärna svara nu, spännande att se vad du fått för frågor :)

2012-03-01 | 15:54:21
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback