Världens bästa Sigge Tiger! ♥

Hej hej! På torsdag kommer världens bästa syster son hit! Jag och mamma ska sköta om han och busa! ♥
Men idag efter skolan så var jag med Elsa,Hanna och Lukas! :D
Det var skit kul men det var en sak jag tyckte om mest.....
Elsas lille brorsa Ivar som är 3 år kom ut på glas altanen där vi satt och han

Sa:- Fåj Jag sitta i ditt knä? Och visa jätte skojiga filmej som jag har på min kameja!

Jaa det får du väl sa jag och log! :D

Han la sig i mitt knä och lutade sitt huvud i mitt knä och började visa....

Han visade en video på ett garn nystan och sa: Kolla va jolig filjm!

Ååå små barn är så söta!

Men nu kommer en bild på min underbara syster son sigge som är 2 och ett halft...

Sovgott! :D / Kramar verali ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback