Ojoj.....

Tjenare! Nu sittar jag vid datorn är inne på facebook,lyssnar på musik, och kom nyss hem från dansen....
Men innan det så var den en ganska läskig sak som hände....
Jag fick inte gå ut på altanen och ta kort för...
På grannens gård stog det en älg ko med två kalvar! :(
Och den stora åt upp halva grannens träd och försökte att äta upp en ljus lykta som som hade på gården...
Och förra året så var de några älgar på våran gård....
Men dom gick på våran altan! :S!!!!!


Men vi har valt vad vi ska ha för kläder på dansen iaf... Vi ska vara gatubarn/Uteliggare.
Men är det någon som har tips på hur man kan klä sig?


Och imorron kommer min fin fina syrra Marica hem! :D Men förr 2-3 veckor sen åkte hon in på akuten och opererade halsen och de börjar bli sämre igen! :(

Och på höst lovet så ska några i våran klass till Boda booooo.....
Men jag vet inte om jag kommer att våga det för jag är jätte lätt skrämd!

På höst lovet kommer Marica,Patrick ( Maricas kille ) Rebecca och Jannice, David och Sigge! Sen kommer mammas Kusin Catarina och hennes som och man till oss! :D Då blir de haloween partaj! :D Det är man taggad till! :D
Här kommer bilder på dom som kommer att vara hos oss på höst lovet! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback