Är död.....

Hej! Lanet va skit kul men när man kom hem från de..... Asså jag ligger i koma..... De va så sjukt jobbigt.

Sen ibland så funkade inte internet och jag kunde inte blogga de sög... Men att spela och vara med kompisar ägde!

Men jag var den ända tjejen kvar i min klass som stannade hela natten. Och nu har jag haft träning och idag älskade jag min lärare. Hon såg att jag inte mådde bra så jag fick fara från isen... ♥


Och nu ska jag och min syrra kolla på Never say Never och chilla i soffan.

Jag har skit ont i huvet jag kan nästan inte prata och jag somnade i soffan igår och när mamma tog mig till sägen pratade hon med mig och svarade henne dom mäst konstigaste grejerna som:

Den metall skruven ska kopplas med den koppar tråden....

Och när mamma i fråga satte mig så sa jag:

Joo den ska vara där!!! De va som att jag va vaken fast jag sov..

Och jag minns inget av de jafg sa eller gjorde när jag sov..

Men sen i kväll har jag träning och jag hoppas att jag inte behöver kliva av isen då..

Men ha en bra dag nu! // Kramar Verali ♥ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback