Fysträning

tjena!
Idag så hade vi kort dag vilket va väldigt skönt.
Och på musiken så skulle vi göra en egen rapp... Haha det gick verkligen sämst för mig. Jag kom aldrig på ett skit om vad den skulle handla om... Men vi fick tidningar så att vi kunde få lite mer inspiration, I min tidning så stod det lite om SkellefteAik och smink.
Så jag började typ en rapp och att Aik brukar ha smink på sina matcher.. men nej. Haha den slängde jag i sjön. Den vart verkligen pinsam.
Men nog om min rapp.
Just nu så ska jag gå och byta om.Jag har fysträning med fotbollslaget.Jag känner verkligen inte att jag orkar det just nu. Våra bandy tränare kör ju intervaller och andra fyssaker också..
Men om jag jobbar arslet av mig så blir jag ju biff! Och jag jobbar ju på magrutor också men det går ju som det går...
Det var nog allt just nu!

Ha en trevlig kväll!:)

Kommentarer
Mamma säger:

Beundrar din energi !!

2013-01-14 | 20:27:18
emelie säger:

Snart har du sexpacket du alltid velat ha ;)

Svar: ja båda är ju på god väg;)
verali.blogg.se

2013-01-14 | 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback