-

Hej, jag kom just hem från träningen.
Och ja.. från början så var den rolig och sen så körde vi evighetskvadraten eller vad den heter...
Från början så var det skit kul att springa runt, sen när Evelina blåste i pipan så skulle man byta håll.
När vi väl hade sprungit några varv och ingen hade tagit nån så började Evelina att blåsa lite nu och då.
Sen var det min tur igen, och när jag väl skulle klappa med Emelie eller vem det nu va så blåste hon.
Sen då jag skulle klappa igen så blåste hon en gång till och en gång till och sen fortsatte hon så där..
Och alla tyckte ju att det va skit kul att se mig springa runt där som ett tap.
Och det värsta va ju att det satt ett helt pojklag i våran ålder som kollade på och garvade.
Men det va faktiskt ganska rolig;)
Och jag måste ju säga att jag inte kunde ha fått bättre tränare en Evelina och David, även fast dom kan retas ibland.
 
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback