Tidsinställt inlägg.

Godmorgon!
Det blev så att jag gjorde ett tidsinställt inlägg..
För jag måste upp i tid och ja.
Våran klass ska till Tingsrätten på ett åtal om misshandel.
Ska ska bli väldigt spännade att få se och höra på.

Och den här veckan blir nog en bra start efter lovet, i dag
- Tingsrätten.

Onsdag- Pulkabacken med klassen + grilla♥

Torsdag- Tobaksfri duo dag på skolan, vilken innebär att vi får roliga saker hela dan. Den enda jag vet just nu är att skolan ska fara på bio♥ I första hand skulle vi se ''Jack The Giant Slayer'' och som andra hand ''Oz The Great And Powerful''. Och jag har hört att båda filmerna är bra:)

Fredag- Är väl som vanligt skulle jag tro. Jag har inte hört något annat i alla fall.

Men det var allt för mig, och hoppas ni får en bra vecka:)♥





Kommentarer
Marica Zetterquist säger:

Låter som en riktigt kul vecka.
Spännande att få vara med på en rättegång också, får skriva och berätta sen hur det var :)

2013-04-09 | 10:01:31
Bloggadress: http://zetterquizt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback