25/4-13

Jag har verkligen inget att skriva... Det är inget speciellt som har hänt i veckan heller. Men jag kan berätta vad jag ska göra under helgen:) 

Imorgon ska jag mamma,emlila och hanna på stan. Jag ska köpa min mobil! ( Äntligeeeeen ) 
Plus att jag ska shoppa en maaaassa kläder. Senare på kvällen ska jag ha film mys hos mig♥ Då kommer Emilia,Crille,Sixten. Och troligtvis kommer Emilia,Sascha,Elvira och Hanna förbi en snabbis också. 

På lördag: Jag ska upp tidigt och ha match. Sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen. Vara med kompis eller någonting. 

Söndag: Hämta mitt licens kort på arenan och om jag hinner så ska jag på löpar träning med laget:)

Hoppas ni får en trevlig helg! 

Några bilder från instagram↓

♥ Och glöm in att fråga min på ask.fm, gå in hääääääär ni får fråga allt mellan himmel och jord! ♥

Kommentarer
Marica Zetterquist säger:

Vad är det för licens kort du ska få?
För att kunna gå på hockey??

2013-04-26 | 09:05:27
Bloggadress: http://zetterquizt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback