Tjeniiiiis!♥

Tjosan hejsan♥

I fredas varre disco och det va typ lika kul som alla andra♥
Men när vi skulle gå in va vi tvungen att vänta för dom fick inte igång lyset, och nu när jag kom hem märkte jag att någon har tagit min hundralapp:(
Vart typ jätte lessen:(</3

Amenn iaf så i tordags så for vi till klut mark igen och min underbara mentor ska ge mig ett par slalom skidor gratis!:DAsså jag älskar dig Elin♥
Och jag trodde att jag skulle dööö jag låvade min kompis att åka skogs vägen med massu gubb jag ramlade över 100 gånger känndes de som men jag överlevde!
Och så skillad som jag är så skulle jag åka den brantaste backen igen och ramlade i slutet och rullade vricka till foten och tappade båda skidorna och det pinsamma va att min engelska lärare stod längst nere och när jag titta upp så täckte han tummen upp och skrek:SUPER BRA VERA!:D:D
Asså han är alltid så possitiv!

Byt ämne typ hela tin aja men efter discot så var Jag Alfons♥Emma♥Hanna♥David♥OchMåns♥ hos David vi skulle sova hos han och då myste vi och kollade på film!:D
Det va en skräckis kom int ihåg varren hette men den va inte så läskig:)

Och igår hände en as bra grejj:P
Vart tsm med ******♥

Älskar dig sjuuukt myckeee vi ska typ på bio idag hihi:D

Och nu ska jag dra på bandy match!:D
Ha en underbar dag! Kramar Veeeera♥:*


Kommentarer
s säger:

Grattis :)

Verkar som om du är glad och nykär :)

Vill veta mera sen, så ring gärna och berätta :)

Och jag vill även veta hur innebandyn gick :)

2012-02-26 | 12:29:17
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com
Vera♥ säger:

Ring då♥

2012-02-26 | 20:54:42
Bloggadress: http://verali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback