Tjenare! Tjenare!:D

Tjoo♥

Kom nyss hem från min träning:P

Det gick väl hyfsat men ja endå inte...


aja skit i det idag på skolan så har jag haft skiiiit kul på rasten satt jag och några andra och dampade sönder av den här videon:


Kul liv vi har i våran klass♥

Ja men annars har väl dan varit hyfsad jag sitter och tänker om hur det ska bli på discot på freda:/
Vi kommer bli as många asså dom ska vara med mig och några andra vi kommer att bli ca 20 pers:$
kommer att bli.. Gaaaanska så jobbigt:$
Men annars ska jag på stan med Affe och köpa lite grejjor♥

Aja men slutet på min skoldag gick vi till bibblan och skulle låna och gissa men som hade väntat på mig i typ en 15-30 minuter?
Affeeee å himla snäll och bara för att säga hej♥
Han följde mig in till bibblan sen följde jag han en liten bit och sa hejdå♥
Affe ville bara säga tack!♥
Och ett till tack till Hanna för att du bjöd mig på toast idag!;*
Älskar dig;*<3




Och juste glömmde att säga imorron blirre att tagga slalom för andra gången i klutmark!:D
Bloggar mer om de när jag kommer hem!
Ha en bra kväll!:D♥

Puss och kram:* Veraaaa♥

Kommentarer
Julia Stenlund säger:

Hej!



Fin blogg du har :)

Saknar dig <3 <3 <3

2012-02-22 | 19:46:46
Bloggadress: http://julians.blogg.se/
Siss säger:

Vem är Affe???

2012-02-22 | 20:00:53
Bloggadress: http://zetterquizt.tumblr.com/
Josefine Arvehall säger:

Hej!



Har fototävling med temat djur just nu. Ta och anmäl dig! Du har chans att vinna en länking i en vecka och en plats i menyn en månad.



kram

2012-02-23 | 17:36:15
Bloggadress: http://jossesphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback