Sommar ♥

Jag saknar sommaren.

Det finns så roliga grejjer att göra.

Bada, äta glass, fara på semester med kompisar, fotbollscup, och paddla kanot ,cykla, vara på joypeak osv osv.♥

Sommaren är den bästa årstiden på året.

Allt underbart händer då.

Det är till och med mysit att höra när det oskar♥

Nu kommer typiska sommar låtar och en i slutet som jag bara tycker är bra :D♥


Den här låten så tänker jag på en bad strand och soligt väder och jag och mina kompisar ligger och solar.
Och längre fram är det några killar i bad shorts som spelar handboll.
Och alla går dit och spelar med dom och sen blir det kväll och vi går till en grill ring som är nära och grillar lite korv och käkar glass! :D ♥


Den här låten han jag många minnen från. Ett är Hanna i sommras! :D ♥
Vi spelade hög volym så att det hördes ut och vi körde vatten ballong krig :D
Och sen så tänkte jag på joypeak. Och kanotudden alla dagar jag brukare vara där och bada :D♥


Den här låter får mig att tänka på mjuk glass på bergsbykiosken! :D
Och Vitbergsbadet den låten brukar ofta vara där och på sommaren går jag nästan alltid runt och sjunger den nu kan ju höra efter någon gång! :D ♥



Och sissta låten. Den här killen är så sjukt bra på att sjunga och jaa jag älskar bara när han sjunger den! :D ♥

Nu har ni säkert en massa sommar tankar i huvvet och tänk ba ååå sommarn!

Vill ha vill ha vill ha! :D

Och sen kolla vad vi får :(


Snö.

Varför har vi snöö jag vill ha sommar året om! :D
Jag gillar ju snö men sommarn är bäst! :D ♥

Kommentarer
Jannice säger:

ÄLSKAR dina blogginlägg, sluta aldrig :)

2012-02-01 | 13:53:29
Wilma säger:

GUD! Han har underbar röst, tack för att du la upp klippet, nu kan jag inte sluta lyssna på honom!<3<3

2012-02-18 | 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback