Min dag♥

Tjo tjo<3
Nu har jag varit på skolan och har haft en underbar dag♥
Började med att jag och några andra tjejer i klassen hoppade av skol bussen.

Men innan när vi va i bergsbyn va ja liiiite oskillad. :$

Min kompis hade glömt sin laddare hemma hos mig och hon har alltid velat ha till baka den och då va hon vid sin busshållplats och då frågade jag våran busschaför om jag fick lämna de och det fick jag.
så jag gick ut lämnade ladderen gav hon en kram♥
Och Isac och Eric som jag nog har pratat om förr stod också där.....
Och jag skulle precis gå in i bussen och då... ja...
Fasnade jackan i en av stolarna och sen tänkte jag inte på det själv men jag sa as högt i hela bussen:Oh shit ja fasna och efter det när jag hade kommit längst bak där jag satt så halkade jag ner på govet och garva sönder och när jag skulle visa min kompis ett sms så slog jag i bakhuvet i en lucka uppe i taket.... Jag har ju så himla tur...

Men nu ska jag säga va det bra va när jag kom till skolan:D

Jag va ganska trött efter att ha gått från bussen och va annmält trött för att de va morron.
Och då framme vid våra skåp fanns himmlen!
Våran rektor hade köp en soffa!:D

Så ni kan ju gissa vad jag gjorde:/
Sprang dit sprang satta mig i soffan och dooooog.

Asså det gjorde min dag! Asså vi har världens bästa rektor!
Asså jag lovar att ingen kan slå han!

Men sen hände det en ännu bättre sak!:D
Elsa och Daniela nåra i min klass hade bakat kladdkaka och bjöd klassen och en godis:D
Och sen gav Hanna mig en 1 krona så att jag kunde köpa min toast:D

Och nu så sitter jag och tänker på min kväll igår....

Em helt underbar kväll på bion med världens finaste kille♥
Och de gulligaste va när jag skulle gå och möta han jag höll på att smälta bort♥

Jag skickade ett sms:Jag möter dig vart ska jag gå?
Alfons:Jag är endå snart där♥

Jag såg han gå längre fram så jag sa inget jag bara kollade på han och skulle kolla när han skulle se mig♥

Han kollade upp och börja skratta♥

Sen så började vi gå mot bion....

Men då så prasslade något i hans ficka.

Och jag höll på att dö!!!!

Han tog upp en marrabou åt mig!!!!♥

Jag:aawww♥Vf köpte du den?
Alfons:För att jag älskar dig♥

Åå de gjorde min kväll igår♥
Älskar dig sjukt mycket♥

Vet att det vart ett sjukt långt inlägg men... Det händer mycket under mina dagar♥
Och jag vet att jag byter ämne gaaanska ofta...

Aja det va allt jag hade att säga♥
Ha en bra kväll♥

Puss o kram;* <------(^^)------->♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback