Sjuk

Den här veckan har varit jobbig... Jag har varit smått förkyld hela tiden.
Har aldrig somnat på nätterna men när man väl somnar så kommer så klart katten in och väcker en.  

Men men.. Jag kan ju inte göra något mer åt saken. Idag så har jag tagit det lugnt haft på mig pyjamas hela dagen, kollat på film ätit glass osv.. Och jag har varit nervös en hel del.
Det är ju lucia (julavslutning) nästa vecka. Och jag ska spela piano till några tjejer från 7an vet inte om det var 8an.. och några i 9an.. dom ska sjunga Himlen i min famn och jag är rädd att jag ska spela fel inför alla i kyrkan.
Sen har jag fått en massa press på mig av folk från flera håll, behöver inte ta upp vad det handlar om.

Och igår var den dagen som jag och några andra tjejer i klassen inte ville ha:( Bad dag.. Men det var faktiskt inte så hemskt det va riktigt roligt!
det va allt för mig!


Kommentarer
rebecca säger:

Börja sova med dörren stängd så du slipper håriga besök om nätterna;) Det kommer gå jättebra! Önskar jag kunde komma och kolla, puss!

2012-12-16 | 20:13:49
Bloggadress: http://rebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback