klövern i morgon!

Hej! Jag orkade inte blogga igår jag va så himla trött när jag kom hem.
Men det gick faktiskt bra att sjunga.
Jag fick bara en kråka när jag sjöng.
Det är typ bra för att vara jag.
Och sen när allt var klart fick alla elever på skolan ett gott skratt.
Lärarna sjunger på varje julavslutning och i år sjöng dom Don't you worry child...
Hahahahh gud så kul det va, våran gamla engelska lärare sjöng och våran matte lärare. Det lät faktiskt inte jätte dåligt. Bara det att dom sjöng fel text nästan hela tiden. Men det va ju bara roligt.
Och det som var mest spännande var när vi fick våra brev med betygen! Jag vart faktiskt nöjd:)
Jag fick A i idrott och musik det är jag väldigt stolt över!

Men nu till annat
Idag vaknade jag halv tio och trodde att mamma va hemma så jag skrek på henne som ett tap. Och sen insåg jag, oj hon är visst och jobbar.
Så jag måste göra frukost själv.
Men jag kan inte göra det. Eller jo men jag är jätte dålig på att äta frukost. Jag måste vänta typ en timme innan jag kan äta frukost på en gång jag är aldrig hungrig.
Men i alla fall, sen ringde min faster och frågade om hon kunde lämna juklappar.Jag sa att det var okej så hon kom över lämnade dom och jag bjöd på fika för att vara lite trevlig.
Sen kom Hanna.. Hahaha gulleplutt hon sprang över min bakgång som är full i snö och hon va helt blöt när hon kom in.

Sen drog vi oss till stan köpte julklappar och köpte fika. Och när jag skulle betala mitt fika så kom min gulliga kusin fram helt random och sa: Jag betalar dethär! Ja hann inte ens med vad som hände men ja.. Jag tackade och gav henne en stor kram:)

Och just nu så skypar jag med Pelle♥ Sjunga är hans hobby typ.. Han har sjungit för mig ikväll, väldigt vackert!
Jag packar just nu också.. Hatar det det är drygt och jobbigt. Men jag är jätte lat just nu.
Men jag vill ju ha fina kläder med mig när jag åker till mina systrar!
Ska bli riktigt kul att fira jul där!

Det här blev ett riktigt långt inlägg... men men..
Ha en trevlig jul!:)

hej jag ser ut som en llama



Kommentarer
Marica Zetterquist säger:

Hoppas du hade en jättemysig julafton :)
Längtar massssssor tills vi får ses nu till veckan :)

2012-12-25 | 13:32:28
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback