Julfest

Tjenaaaaa det inlägget som va innan skulle ha skickats igår men jag va klantig så det kom nu. Men idag hade vi ju zumba och det va så himla roligt men det var jätte jätte jobbigt! Sen efter gick jag och två andra i klassen till max och köpte pommes för vi kände för det..
Sen hade vi No och det va så himla läskigt:$ Kippe skulle fylla en ballong med vätegas och sen se om ballongen for upp till taket eller ner på marken. Den åkte uppåt och ingen fattade varför vi gjorde det men sen så skulle vi se vad som hände om ballongen kom kontakt med eld.. Så Kippe tog ett ljus tände det och nuddade det försiktigt på ballongen.. Sen sprängdes ballongen och det vart en eld explosion. Jag kissade på mig. nästan..

Men nu håller jag på att göra mig i ordning innan julfesten på klippan! Hoppas ni får en trevlig kväll!
Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback