JULAVSLUTNING

Hej hej! Det blev verkligen inte som jag tänkte igår:( Mamma kom lite sen till stan sen köpte jag en tröja istället för en klänning och åt sallad istället för sushi..
Jag menar man får ju inte alltid vad man vill ha..

Ock klänningen jag ville köpa kostade 400 och jag tror inte att jag skulle använda den fler gånger så det blir ju som att kasta pengarna i sjön.
Men men.. Idag så ska jag tillbringa hela dagen i kyrkan inne i stan. Vi i lucia tåget ska öva hela dagen. Men vi kommer få ''pauser'' också. Så jag och tjejerna från klassen tar en sväng på stan då.
Och när klockan är 4-5 så ska vi gå på dallar och äta pizza.Jag är grymt taggad! Eftersom att jag inte var med förra avslutningen för jag va i Teneriffa då, så ser jag verkligen fram i mot det här!

Men ni som läser får ju jätte gärna komma och kolla!
Det börjar klockan sex i Pingstkyrkan inne i stan. Ni som inte vet vart det ligger så är det typ vid teknobalder och en bit ifrån Ica Kvantum.
Hoppas vi ses!
Ha en bra dag♥

Kommentarer
Marica Zetterquist säger:

Hade du avslutningen NU ikväll? :O
Fick ju höra att du skulle ha den imorgon kväll...
Nää, de blir verkligen inte alltid som man vill, hade jag vetat hade jag åkt upp och kollat.

Hade sååå gärnat vilja se :)
Får berätta för mig sedan hur det gick :)

2012-12-20 | 20:31:05
Bloggadress: http://zetterquizt.tumbler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback