Hej.

Jadu... Idag har det varit en lååång dag. Först så hade jag träning klockan åtta, efter träningen så följde Emilia mig hem. Vi gjorde tacos käka glass och tog det lugnt. Sen skulle vi åka in till stan köpa rött lucia band glitter och glitter spray till showen vi hade idag.
När vi väl hade varit inne stan skyndade vi oss till ishallen och det va så himla stressigt! Jag fick paniiiiik.
Mamma skyndade sig att syupp lucialinnet jag hade inte fixat håret inte tagit på mig skridskorna ingenting.. Men det löste sig ju ändå. Och sen va det dags. Vi skulle ut på isen. Alla satt i publiken och ja.. Jag trodde att jag skulle dö. Vi skulle ju åka runt med facklor på isen och det gick ju som det gick... Det vart typ rök på hela isen men dom hade stängt av brandlarmet.. Och sen efter vi hade åkt runt ett tag på isen började min fackla brinna jääätte jätte mycket och jag fick ju panik visste inte vad jag skulle göra men det gick bra.
Det va faktiskt rätt coolt att jag klarade av det;)
 
Men i morgon så har vi zumba med dom som går spanska på skolan på 360. Jag är så himla taggad!
Men jag måste lägga mig nu.. Tjaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback