Teneriffa! :D :D :D ♥ ♥

hej hej idag på engelskar fick jag ett sms av min syrra på det stod de:

-Hej vera du vill du fara till Teneriffa och fira jul där i år?

Jag-Jaa när? :D

Rebecca-Jag håller på att boka nu vad är dina fyra sista?

Jag-****

Rebecca- Okej superbra nu är resan bokad! :D

Jag- Vilket datum? :D

Rebecca- Den 20 dec :D

Jag- JAAAAAAAAAAAAAAAA!! :D ♥ Jag är så sjukt taggad jag hoppas att vi får en underbar resa Rebecca!



Grattis finaste syster yster! :D

hej idag så fyller min stora syster Rebecca år grattis älskar dig! :* ♥





Och en sak som är minde kul......

Min katt kissade i min säng så jag har ingenstans att sova i natt..... -.-

Hoppas att ni får en fin jul! Kramar Verali! :D ♥

Kommentarer
- säger:

fin blogg :)

2011-12-11 | 16:05:18
Bloggadress: http://mhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback