Så sjuka folk det finns...

Hej.

Läget är inte okej...

Min kompis... Det hände en sak i somras och nmu händer det igen.

I somras så sa en kille och hans brorsor att ''Robin'' som han då heter skulle fara till Statoil.

För dom skulle vara där med kniv och döda han...

Hans pappa ringde polisen och dom skylde ifrån sig att dom inte hade gjort eller skrivigt någonting...

Och nu händer det samma sak eller nästan.

Men de är så svårt att förklara....

Jag för göra det senare men jag ville bara få ut det jag orkade inte hålla det inne....




Lucia på Hotell Aurum! :D ♥



Men i alla fall idag så var ju jag och Elsa tvungen att stiga upp halv 5.

Och det gick ju jätte bra.... Eller så inte.

Vi somnade bara om och när vi vaknade var den 5 i 6.

Så vi skyndade oss allt vad vi kunde...

Men vi han och det gick jätte bara att sjunga på hotell Aurum.

Och hotell frukosten var helt underbar.

Men på skolan när vi skulle sjunga där hände en liten sak... Julia ( Lucian ) Fick ganske ont i ögat.

Det rann ner stearin på ögat!!! Fatta vad ont.... Så hon åkte in på akuten men jag vet inte hur det gick men de gick säkert bra!

Det var allt från mig! Kramar Verali ♥

Kommentarer
Vera säger:

Det händer alltid saker i ditt liv . du verkar inte ha långtråkigt = D // Ma

2011-12-14 | 19:25:48
Bloggadress: http://verali.blogg.se/
Siss säger:

Önskar jag fått vara med och höra er sjunga..

2011-12-14 | 19:55:03
Bloggadress: http://zetterquizt.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback