Hejsan hoppsan lingon gren! :D

Tjenare tjenare!

IDag på skolan har det varit ganska bra på svenskan läste vi och det var typ den ända lugna stunden idag.

Men vi hade lång dag som var ganske dryg :/.

Jag jag var tvungen att kuta till bussen men jag han!

Och när jag kom hem så åt jag och drog mig i väg till bandy träning.....

Det gick ganska bra faktist!
Och på söndag så var vi bandy match.

I skelleftehamn örjanshallen matchen börjar kl: 12.00 men samlingen är 11.15.

Och imorron blire nog att fara och kolla på vinter kicken i bollhallen.

Och mamma kommer och hämtar mig på skolan och då drar vi oss till stan och handla mössa ochh jacka.

Och sen blirre kanske att sola solarium inför Teneriffa! :D

Jag är så taggad!

Och den här gången låvar jag att ta tusentals bilder så att ni kan se!

Tjena tjena bittbena.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback