GOTT NYTT ÅR!!!!!!! :D ♥ ♥

Tjenare!

Just nu sitter jag och äter ben and jerry:D ♥

Men även hör jag smällare.

Det känns så konstigt......

Nyss var det sommar sen höst och nu är det ett nytt år!

Tiden år så fort hinner knappt med....

Men jag har fått gjort så mycket underbart det här året och gjort så mycket hämska saker!!

Men ordet för det här året är ''Perfect''.

Och alla mina vänner som har funnits där för mig folk som jag har lärt känna och nu mera kanske är mina allra bästa vänner.

Vill jag tacka er för allt ni har gjort och vissa av er har totalt förendratt mitt liv.....

Jag tror att ni vet själva vilka jag menar :)

Men alla tårar alla skratt alla leenden alla fantastiska stunder glömmer jag inte. :)



Nyårs fundering →  ''Did i feel happy because i was free, or free beacuse i was happy?''



Men jag vill bara säga hejdå 2011 och tack för ett underbart år!♥







Och Hej 2012 och välkommen! :) ♥



Hoppas att alla för ett helt underbart år!♥

Jag älskar er alla! ♥

Och tack....

Kommentarer
sara säger:

ååå vara i love you tack de sammma från sara gomez

2011-12-31 | 20:27:28
Ceilia säger:

2012-01-01 | 00:46:55
Bloggadress: http://cillelille.blogg.se/
Siss säger:

Tack själv =)

Hoppas vi får en hel massa roliga stunder ihop nu under 2012 =)

2012-01-01 | 15:33:41
Bloggadress: http://zetterquizt.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback