Boden

1. Idag har jag Jannice och Sigge varit unte och busat i snön.

2.Vi busade i lekparken åkte rutshkana och gungade mm.  

3. När jag skulle hänga knäväck i lekparken smocka jag till Sigge med foten men såklart var det ju inte med mening!.

4. Vi gick tillbaka till huset och jag och Sigge tittade på lilla spöket laban. :D

5. Skriver ett nytt inlägg till min blogg.

6. ska gå och mysa med Sigge och försöka göra så han somnar.

7. Äta middag och äfterätt och packa.

8. sitta i bilen hem och ha tråkigt!!.

9. Åker konståkning i U-hallen inne i stan (hemma)

10. Vi åker hem och har mys t ex film frukt time eller snaks men Mormor (Birgitta) Morfar (kurt) mamma (maria)
storasyster (marica) hennes kille (viktor) ha en trevlig helg!!.




Det var allt jag hade att säga pussar och kramar verali! :* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback