11/11-2010

Hej idag har jag gjort slut med min boyfriend! :). ni kanske undrar varför?... Jo det var så att en klass kompis som heter elin ringde mig och fråade kon du logga in på windos live hotmail (MSN). Nej ska göra mig klar och gå och lägga mig så jag! hejdå. Vänta du!?. Ja vad är det!.Jag chattade med erik igår kväll och han sa att han skulle göra slut med dig imorgon!. VA!!?. (I morgon vilket är idag) Jag gick till min syrra berättade det för henne. Rebecca?. jaa vad är det!, Erik sa dumpa mig imorgon! va!!!??... Är du tokig du måste dumpa honom före! Du kan inte bli dumpad fattar du väll!!!!. allt det jag skrev hände igår kväll. Idag tidigt på morgonen. Väckar klockan ringer! Stäbger av stiger upp. God morgon! Jag satte mig vid köksbordet sörade två mackor hämtade ett glas och hällde upp mjölk.Nu är jag mätt.Jag gjorde klart matten klädde på mig borsta hår,och tänder.jag sprang till skolbussen och åkte till skolan. Jag berättade för några klass kompisar vad som hade hänt och då sa Aman :- Titta gröna bussen kommer!Jag sprang till lilla gröna bussen gick fram till Erik och så DET ÄR SLUT!!.. Okeej sa han bara. Inte ens ett snyft.sen ikväll hade jag bandyträning!.Sen åkte jag hem durschade och sen ringde jag pappa för han hade ringt när jag stod i durschen.Och sen gick jag och borsta tänderna och nu sitter jag och skriver. Men nu ska jag sova och läsa SUNES HJÄRNSLÄPP. God Natt sov sött! :) <3

Kommentarer
sofie säger:

åh. nej!!:(

2010-11-13 | 18:00:12
Bloggadress: http://solfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback