10/11 - 2010

hej idag for vi i kassen och några andra och vi hade gympa!
vi åkte skridskor! en kille i våran klass heter markus andersson i alla fall, och han kommer på helt galna saker!. Och på gympan så tog han av sig tröjan och åkte med bar överkropp!!. :(. och jag kunde inte låta bli att kasta snö på honom! så jag gjorde det! :P. men så klart gav han igen! och Erik Björkman vet nog alla vem det är! Markus är hanns bästa kompis! så han ville också ge igen! och han kastade på mig!. då gav jag igen på honom och kastade! men han kollade på mig och det träffade på hanns ansikte! opsi!:/. tänkte jag! men då slog han till mig rakt på näsan det gjorde jätte ont! sen gick jag till baka till skolan och jag tänkte jag kommer dö jag kommer dö! då kom markus och erik! jag gömde mig! och jag tänkte neeeeej! jag lovar jag kommer dö! och då såg markus mig! Han sa till erik :- titta vem som är där Erik! erik kom gjorde världens största söboll!  Och gissa vad han gjorde jo kastade den på mig såklart!. jag fick jätte ont! Visst kan ni holla med om att det är inte en så bra kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback