bio med fredde ♥

hej alla bloggläsare idag var jag och såg bio med min kille. jag blev rädd på en sen så jag höll han i handen.sen kom hans pappa och hämtade oss.Men då.... Hö vänd bilen sa jag jag glömde min plånbok på bion!.Vi vände vi körde körde till bion och körde hem.....Aaaaa hemma.Jag kom in genom dörren.... och ..... och ...och. Där satt..... Rebecca min stora syster.Hon sa går det bra om min kompis kommer jag sa ja.. visst.Vi åker ner på konsum och köper läsk och hårfärg till ikäll när min kompis pia och hennes pojkvän kommer.Vi cyklade ner till konsum.Första gången i år jag cyklar det var... det.. så härligt att känna luften i mitt ansikte..... Hejdå /puss verali

Kommentarer
Ebba säger:

Vare kul?

Vad såg ni?

2010-04-04 | 16:55:30
ebba säger:

Ska ni träffas igen?

2010-04-07 | 11:59:57
Cecilia säger:

vilken mysig kväll du haft=) kram

2010-04-07 | 22:33:19
verali säger:

ebba vi såg på purcy jackson kampen om åskviggen

2010-04-10 | 10:43:35
Bloggadress: http://verali.blogg.se/
issa säger:

åå var de roligt det verkar så kram issa

2010-04-20 | 16:09:06
Bloggadress: http://ursvikenissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback